ღஜღ حریم دل شکسته ღஜღ
ღஜღ حریم دل شکسته ღஜღ

                                      

              نشسته ام روی نیمکت چوبی انتظار کنار جاده پاییز؛

                       تا این جا با من آمدی باد وزید وگفتی بمان تا برگردم و من ماندم تا تو برگردی

                   تنهایی لحظه هایم را پرپر میکنم تا بیایی...می دانم که می آیی ولی تنهایم و از تنهایی

              میترسم ،کاش باد نمی وزید و تو نمی رفتی...روی نیمکت چوبی انتظار کنار جاده پاییز نشسته ام

                     و به حرکت برگها نگاه می کنم . فقط نگاه میکنم وبه این می اندیشم که گفـــت

                                       " بــــــــمـــــان تـــــا مـــــــن بــــرگـــــردم ...               

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, توسط  ≈ ≈ஐ maryam ஐ ≈ ≈
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.